Tare nea ma-i placut l-a Harlau!

Acum 2 saptamani am trecut prin superbul megalopolis Harlau la intoarcerea din Botosani. La dus am zis ca n-am vazut bine placuta de la iesirea/intrarea in urbe. Dar la intoarcere am zis ca musai trebuie sa opresc si sa ma conving daca aveam dreptate. Si am avut. Dupa o experienta minunata prin cele doua strazi si un sens giratoriu (WOW!), la iesire, primaria Harlau s-a gindit sa ne faca o urare draguta. Riiight!


harlau800.jpg

harlau_zoom.jpg

Sint constient ca Harlau este un oras care a ramas la dimensiunile la care l-a lasat Petru Rares. (Am banuit ca el este fondatorul dupa bustul sau aflat in centru, biserica cu acelasi nume si scoala si nu mai stiu ce cu acelasi nume.) Totusi, in mina aia de oameni, nu s-a gasit nici un profesor de limba romana care sa arunce o privire pe tabla asta inainte sa o trinteasca genialul primar acolo? Si daca a ramas neschimbata de citeva saptamini (de cind am observat eu treaba), sa inteleg ca cei din conducerea orasului sint convinsi ca totul e ok si e bun asa? Slava Domnului ca nu iti ia mult sa treci pe linga primarie, ca poate se mai ia, naibii!

12 Responses to “Tare nea ma-i placut l-a Harlau!”


  1. 2 anonim 29 Decembrie 2007 la 9:30 pm

    lumea din harlau..:))

  2. 3 alexpopovici 30 Decembrie 2007 la 10:19 pm

    la ei e mai greu cu literele, ce s-ai faci… 🙂

  3. 4 bog306 2 Februarie 2008 la 7:34 pm

    Sigur exista tabla aia de care vb. tu ….a doua poza de ce ai pus-o cu link ca pare trucata poza. …sa mor eu . Ce zic eu …dupa cum mi-ai prezentat orasul in care am crescut ? Hai *********. ca sa nu zic altfel. Te astept in harlau parvenitule care nu stie ce-i ala respect . Te crezi mai bun decat toti locuitorii Harlaului?
    Chiar m-ai enervat….. aaaa da da … sa******i …. de ziua ta! Stiu ca o sa stergi comentu` asta …ca cam anuleaza articolu` tau de -2 lei asa ca spre final *************. facem un schimb de link-uri?

    Edit: vorbeste frumos! ai offline!

  4. 5 alexpopovici 2 Februarie 2008 la 7:53 pm

    Nu am zis ca ma cred mai bun decit cineva. Crede-ma, stiu ce e ala respect destul de bine, trust me! Vezi ca ai 2 greseli gramaticale in comment: un dezacord si o cacofonie! Sanatate si viata lunga. In Harlau!

  5. 6 bog306 2 Februarie 2008 la 8:20 pm

    Da ma ai dreptate ….trebuie sa fiu mai atent. Nu-ti fa griji ca aproximativ 80% din tineretul Harlauluan ajung sa munceasca si sa traiasca in Iasi. m-a foarte deranjat atitudinea ta … n-am incredere in tine …ai stat 5 minute in orasu` asta si ai inceput sa vorbesti de parca te-ai nascut aici (nici eu nu m-am nascut in Harlau) oraselu` asta a fost odata prosper … . Dar probabil se vor schimba niste lucruri ….se va deschide aici o fabrica de caramida a doua ca marime din Europa …. etc . Probabil ca o sa auzi pe viitor de mine … ..ooops! nu o sa auzi ca nu-mi stii numele. …oricum nu o sa recunosti …dar textul ala nu exista.

    Bafta!

  6. 8 larysa 7 Februarie 2009 la 1:58 pm

    da ce va mai certati :P:P::P

  7. 9 gaby 25 Februarie 2009 la 7:42 pm

    da alt articol chiar nu ai avut ce sa pui..sincer eo chiar nu vad nici o greseala in tabla aia

  8. 10 Hirlau 625 24 Martie 2009 la 2:50 pm

    Te rog sa citesti si blogul meu, Harlau625.wordpress.com poate vei descoperi si aspecte placute. Lipsa de informatii poate va afectat impresiile despre Harlau.Mai reveniti pe la noi.

  9. 11 unq_dolpy 17 August 2010 la 1:23 am

    sunteti niste bulangii care ne duc de la an ca o sa fie bineeeeeeeeeeeee nu am 15 ani dar nici 60 asa ca aveti grija la urmatoarele alegeri

  10. 12 AxmanAx 19 Aprilie 2011 la 8:59 pm

    O descriere incorecta a acestui frumos oras! Va rog nu luati in seama acest neinvatat.


Lasă un răspuns

