Iasi Blogger Meeting 3

Yup! Aseara a fost editia a treia a intalnirii bloggerilor din Iasi. Cati au fost prezenti dintre ei. Pentru mine a fost prima.

Short version. Initiativa a avut-o Adrian Monoranu. La mesele de la Arte Cafe ne-am adunat, in ordine total aleatorie, urmatorii: Adrian, Andrei, Adrian, Madalina, Ines, Alex C., Bogdan, Sebi, Ciprian, Daniel si subsemnatul. (like duh!)

N-o sa fie si Long version. 🙂 Dintre treburile mai interesante pe care le-am retinut ar fi: Bookcrossing in Iasi; peste vreo 2-3 saptamani ar trebui sa fie si o editia a parta a Iasi Bloggers Meeting, ce s-ar putea sa coincida si cu Blogoree Ro Tour in Iasi. Mai sunt si altele dar mi-e cam lene sa detaliez.

Mi-am amintit ca la Sebi (aka Vis urat) citisem mai demult despre noua moneda de doua mii: pastila Orbit. Si de acolo m-am hotarat sa adun o perioada mai multe pastile primite ca rest si sa merg sa cumpar ceva (nu stiu inca ce) de vreo 50.000 lei (5 RON).

A fost  misto. Asteptam cu interes editia a patra si cu o promovare mai serioasa si participare mai ampla! 🙂

.

Lasă un răspuns

