Ads: Xerox-ul la studenţi prin ambalajul de Joe

Să zicem că încă mai sînt în facultate şi, ca în fiecare ajun de sesiune, am de xeroxat cursuri. Aşa că iau liniştit foile şi merg la centrul de copieri din campus sau din holul universităţii. Stau la coadă 10 minute, timp în care în spatele meu se mai strîng vreo 5-6 oameni cel puţin, tot cu teancul de cursuri sub braţ. Şi mă trezesc eu să-i zic lu tanti aia de la xerox că-s cam închise foile ieşite. Acum vă rog să bifaţi varianta corectă (sau mai multe) de scenariu ce s-ar potrivi în continuarea acestei situaţii:

  • îmi ia tanti de la xerox  la spurcat  tot neamul de la maimuţă-ncoace  şi-mi trînteşte foile-n faţă;
  • îmi iau oamenii din spate la spurcat  tot neamul de la maimuţă-ncoace, îmi asigură plinul de carne în frigider pe vreun an  şi-mi iau pleşcuţe după cap mai ceva ca la o bîză în şcoala generală;
  • tanti de la xerox se uită sfioasă la mine, iar tipii din spate desfac o napolitană de supărare şi îşi imaginează cum m-ar stresa ei pe mine pe o plajă că nu le aduc un ananas la temperatura dorită de ei.

Păi măi băieţi de la firma care a făcut spotul pentru Joe, cam din viaţa căror studenţi v-aţi inspirat voi? Punem pariu că dacă asta se întîmpla în Tîrguşor sau în Tudor spotul s-ar fi încheiat cu un text de genul „sper că ţi-ai făcut asigurareaa de sănătate/viaţă la Icsulescu”? 😀

Şi mai punem pariu că băiatul cu napolitana n-o să apară niciodată într-o reclamă la bere, energizant sau prezervative? În schimb ar avea şanse la Tnuva, în spotul pentru „Lăpticul tău delicios, pentru adevăratul Papă-Lapte din tine!”.

4 Responses to “Ads: Xerox-ul la studenţi prin ambalajul de Joe”


  1. 1 acelpapalapte 12 Noiembrie 2007 la 8:12 pm

    Amice, esti idiot..

  2. 2 alexpopovici 12 Noiembrie 2007 la 10:53 pm

    Mă rog, dacă zici tu, oi fi! Nu neg! 😀 Ce-i drept nu mi-am mai facut un test de IQ din clasa a IX-a… 😕
    Sicer, sper să mă înşel şi nu m-aş supăra cu nimic – pe bune! – dacă o să apari (sau o să apară…) în toate reclamele din ro.

    LE: pare-se că nu-s singurul care are aceeaşi părere: http://alexedi.blogspot.com/2007/10/de-ce-ma-doare-in-pix-ca-sunt-roman.html vezi punctul 4! 😉

    peace!

    • 3 Gagea Ana Maria 7 Decembrie 2009 la 4:21 pm

      buey da sunteti incredibili:))) bine ca nu te-ai legat si de blonda de mine=))) ca mananc ca o vacuta napolitana joe=))) oricum misto blogul:) puup si nu va mai certati ca viata e frumoasa (pe dracu) da fictiv ar trebui sa visam la una:)))


  1. 1 Mai încercăm şi noi o dată? Dar cu ambele mîini pe volan! « alex popovici Trackback pe 27 Martie 2008 la 2:39 pm

Lasă un răspuns

