Leapşa: I came to suck your optimizm!

Am primit cred că acum o lună de-acum o leapşă foarte faină şi interesantă de la George. Din prima mi s-a părut mişto, dar tot n-am avut timp să răspund. Ideea era despre cum înveţi optimismul; sau ce îmi alimentează optimismul. Păi, avînd în vedere că viaţa mea se împarte între serviciu şi „casă”, sursa optimismului meu diferă în funcţie de una dintre cele două situaţii.

La muncă prima variantă e să-mi trag căştile pe urechi şi să bag nişte ska sau any other punk (#1 choice sînt Toy Dolls!). A doua variantă ar fi să-mi zic năduful unor colegi mai apropiaţi şi s-o dăm pe miştouri. Iar a treia e să deranjez pe mess vreun prieten cu care să mă aberez cîteva zeci de minute pînă-mi revine cheful!

Cînd nu-s la muncă mă bazez doar pe oameni, no music. În 80% din cazuri îmi găsesc optimismul în persoana care mi-e cel mai aproape no matter what! Restul de 20 de procente le revin familiei şi prietenilor.

Aşadar, după o socoată scurtă trag linie şi observ că sursa principală a optimismului meu e reprezentată de oameni. So, my name iz dracula and i came to suck your optimizm!

Şi dacă-i leapşă, leapşă să fie: spre Mono şi Andrei.

3 Responses to “Leapşa: I came to suck your optimizm!”


  1. 1 nextevents 11 Noiembrie 2007 la 12:46 pm

    multumesc 🙂 raspund imediat si dau mai departe.


  1. 1 » De la Alexu vine leapsa! :) Trackback pe 11 Noiembrie 2007 la 7:02 pm

Lasă un răspuns

