Au murit copywriter-ii Orange-ului

Cine are cunoştinţe prin domeniul copywriterilor de pe la firemele mari din Bucureşti? Ca să fiu mai exact, ştie cineva de vreun transfer al vreunui copywriter de la firma cu care lucrează AIG Fond de pensii la cea cu care lucrează Orange? Sau ambele colaborează cu aceeaşi firmă?

Că am rămas un pic în ceaţă după ce am ieri un SMS de la Orange. M-a mîncat undeva şi am trimis şi eu un mesaj la concursul ăla cu 100 de Megane-uri. Şi de-atunci mă freacă Orange-ul cu tot soiul de mesaje. Şi uite ce-mi trimit ăştia mie:

orange-bcr.jpg

Ce să înţeleg? E acelaşi copywriter? Le-or fi murit copywriter-ii sau s-au dus atît de tare la vale încît nu mai au deloc inspiraţie şi aiu şi ei de pe unde apucă? Cînd or să-mi spună şi că Orange prăjitureşte de nu se mai opreşte, vă anunţ! Oare măcar or să fie bune?

3 Responses to “Au murit copywriter-ii Orange-ului”


  1. 1 alex 24 Noiembrie 2007 la 5:35 pm

    tare faza… daca nu mai au cu ce achita si ei masinile puse la bataie … parca e CARITAS … bagi 100 d sms-uri si nu castigi nimic, dar factura iti vine umflata … daca tot nu putem vorbi seara la telefon, macar sa incaseze si ei ceva … cam nasoala faza … am impresia ca o sa cam piarda teren…

  2. 2 ionut 1 Martie 2008 la 1:13 am

    A fost pe bune !

  3. 3 alexpopovici 1 Martie 2008 la 9:49 am

    Ştiu, dar oare cum le-o fi venit ideea? Au deschis televizorul şi prima reclamă pe care au văzut-o au adtaptat-o? 😀


Lasă un răspuns

