Vin turcii! De la Garanti.

Garanti Bank a apărut de curînd pe piaţa românească (chiar anul ăsta parcă), avînd în spate a treia bancă din Turcia, numită tot Garanti (duh!) Dar săptămîna trecută au apărut abia şi în media, cel puţin cu spotul cu parfumul, avîndu-l în rolul principal pe Ioan Gyuri Pascu. Spotul mi-a plăcut din start nu doar pentru că e amuzant ci pentru că e atît de românească (sau balcanică, poate) povestea! 🙂 Mai tot românul se aruncă la degustări moca prin supermarket-uri, mostre gratuite pe la tîrguri sau stau la cozi pentru un păhărel din noul sortiment de suc de coacăze şi castraveţi muraţi.

Per total spotul e foarte OK şi simpatic; le aşteptăm şi pe celelalte trei! 😉

2 Responses to “Vin turcii! De la Garanti.”


  1. 1 Adrian Monoranu 27 Noiembrie 2007 la 1:33 pm

    Chiar vroiam sa postez si eu ceva despre reclama asta. Hmm, mi-ai luat vorba din gura si nu pot decat sa te aprob. 🙂

  2. 2 alexpopovici 27 Noiembrie 2007 la 1:37 pm

    Măcar bine că mă aprobi şi nu te-apuci să desfiinţezi tot ce-am zis aici! 😀 Mă bucur să am o confirmare de genul ăsta din partea cuiva cu mai multă experienţă decît mine în domeniu (by the way, a mea se rezumă la un semestru de facultate şi lecturile de pe lîngă casă 🙂 )!


Lasă un răspuns

