I hear voices not

Am primit o leapşă de la Andrei în care trebuie să spun care e piesa intrumentala preferată. Hm, destul de dificil, avînd în vedere că la mine, în funcţie de stare, prefer alt gen de muzică. Dar dacă ar fi, totuşi, să aleg doar una singură ar fi… (darn, it’s so hard!)  nu, n-am cum să aleg una aşa că zic de Craig Armstrong – Weather Storm (chill moods) sau Rob D – Clubbed to Death.

Dăm mai departe către:  Mono, Sandi şi Vis Urât.

2 Responses to “I hear voices not”


  1. 1 Adrian Monoranu 11 Decembrie 2007 la 12:39 pm

    Frate, cred ca e anotimpul lepselor. Am primit cel putin 6 in ultima vreme. Am sa-ti raspund aici pentru ca am hotarat sa nu ma prind in jocul lepselor. Raspunsul meu este: nu am o piesa instrumentala preferata. I love lyrics and voices!


  1. 1 Sarmale si mici » Blog Archive » Muzicutza Trackback pe 14 Ianuarie 2008 la 12:33 pm

Lasă un răspuns

