House MD

Unul dintre puţinele lucruri pe care le-am urmărit la TV cu interes maxim şi fără să pierd vreun episod a fost Top Gear. Pînă să-mi dau seama că episoadele sînt mult prea vechi şi descoperisem şi torrentele! 😀

Al doilea lucru care acum chiar mă ţine cu ochii-n teveu e un serial vechi de 4 ani de-acum, dar care de curînd a intrat şi la noi: House MD aka Dr. House. Luni-vineri pe AXN, de la 22.00.

Povestea scrisă foarte bine şi coerent, intrigi făinuţe, iar personajul principal e construit absolut wow! Şi am găsit şi primele 3 serii pe torrente! 🙂

Pentru confirmare, cîteva „teaser-e”:

LE: 1. Nu se pun desenele animate de cind eram ţînc. 2. Filmul a luat un Emmy pentru Outstanding drama writing (sau ceva de genul ăsta), iar actorul principal 2 Globuri de aur pentru interpretare.

LLE: În seara asta am aflat că românaşii de la AXN au luat o pauză cu serialul. Între timp, mai puteţi vedea episoade mai vechiuţe pe TVR1 luni şi marţi la 23,20 parcă.

6 Responses to “House MD”


  1. 1 fustitaalbastra 22 Februarie 2008 la 9:34 am

    Si eu sunt facinata de acest serial. Sunt inca la prima serie. Eu am gasit pe torente toate seriile de pana acum.

  2. 2 alexpopovici 22 Februarie 2008 la 9:37 am

    Yup, le-am gasit si eu! 🙂
    Mai am 3 episoade si e gata. Si nu stiu ce-o sa fac dup-aia. Asa-mi trebuie daca ma uit ca disperatu’ la 2 episoade pe seara…

  3. 3 georgeg 26 Februarie 2008 la 12:00 am

    hehe 2 episoade :), eu mam apucat de serial acum 2 saptamani si sunt la ep 19 din sezonu 2, am avut zile cand ma uitam si la 5-6 episoade… oricum sa ma intorc la topic e foarte calumea serialul…

  4. 4 alexpopovici 26 Februarie 2008 la 5:03 pm

    daca ma uitam la mai mult de 3 episoade intr-o zi, uitam ce s-a intimplat in primul 🙂

    mai nasol e acum ca nu a aparut inca episodul 4×13 pe torente… 😦

  5. 5 Bogdan 24 Aprilie 2009 la 9:59 pm

    Am terminat 6 sezoane in doua saptamani =)

  6. 6 alex popovici 25 Aprilie 2009 la 8:05 am

    Si cum e sezonul 6 😛 ? Ca eu inca astept sa iasa 5×21 😀


Lasă un răspuns

