Personal branding made in taxi

Reclama e sufletul comerţului (parcă aşa era). Orice se poate vinde/cumpăra pe lumea asta, dar unii au luat treaba asta mult prea în serios. Atît de serios încît fac din ei înşişi un produs. Sau mai multe, după cum se vede în poză („carte de vizită” primită de o colegă de la un taximetrist la coborîrea din maşină):

Oare ce intră la diverse? Face piaţa, spală rufe, scutură covoare, duce gunoiul?

Dar oare dacă-mi iau cîine o să mi-l plimbe cu taxiul? Şi îşi ia pistolul cu el să-l apere de corciturile din cartier în timp ce-şi face nevoile? Şi îi face şi masaj înainte de culcare? Dar să nu-i treacă prin cap să-i facă masaj erotic cîinelui, că am de gînd să-mi iau un rottweiler şi apoi nu ştiu care pe care…

2 Responses to “Personal branding made in taxi”


  1. 1 wilson 8 Februarie 2008 la 9:04 pm

    =)) diverse e pentru „domnisoare”

  2. 2 alexpopovici 9 Februarie 2008 la 9:50 am

    Si tariful e tot la kilometru? =)


Lasă un răspuns

