Newton, un virus de să-l iei acasă

Win32.Antiman.A. E un virus pe care l-am căutat pe net la vremea lui, şi încă îl mai am salvat pe un cont de mail. E un virus de care mi-a plăcut; pentru ceea ce făcea: curăţa calculatorul de manele. How cool is that? 😀 N-am să înţeleg niciodată de ce firmele de antivirus l-au băgat în blacklist.

Mai nou, mi-a căzut cu tronc alt virus. Unul pe care chiar ţi-l doreşti şi pentru tine. Îl cheamă Newton şi e doar pentru Mac. Se copiază manual şi atacă la nimereală, o singură dată. Dar pe bune, că îţi vei dori s-o facă mai des. Here’s why:

0 Responses to “Newton, un virus de să-l iei acasă”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

