Vreau ciocolată Kiss!

Serios, dacă ştiţi sau avei pe cineva care poate să facă rost de ciocoltă de-aia, pleeeez!

Eram ieri printr-un supermarket şi am văzut nuş ce soi de ciocolată cu banane şi mi s-a făcut o poftă teribilă şi un dor nebun de CIOCOLATĂ KISS! Damn, ce bună mai era! Căpşuni şi babane! Yum, yum! Şi doar nu era decît o spumă full of chemical shit şi o cojiţă de ciucalată. Ce vremuri…

So, anyone? Plătesc dublu faţă de preţul pieţei. 😀

Update: se gasetste pe  http://produse-grecia.ro/index.php?route=product/product&path=59_109&product_id=186 la 2.20 lei bucata.

57 Responses to “Vreau ciocolată Kiss!”


  1. 1 Sim Filip 16 Martie 2008 la 7:22 pm

    Deci eu cred ca nu mai gasesti ciocolata Kiss, dar gasesti o forma rebranduita de ciocolata Kiss cu un nume mai pentru teenagerii de azi 😀 Nu stiu daca te consoleaza, dar sint la Carrefour niste ciocolatele in forma de banana cu spuma dintr-aia exact ca la Kiss, poate chiar mai bune. Si parca si ciolatelele Vis is aceeasi treaba. Ne mai interesam 😀

  2. 2 alex popovici 16 Martie 2008 la 7:27 pm

    Chiar în Carefour eram ieri cînd m-a pălit, în timp ce mă uitam la ce ciocolata crezi? Vis, de care zici tu! Godamit! If I only knew it! Dar să ştii că de-alea în formă de banană n-am văzut… 😦 Cred că eram deja dezamăgit că n-am de unde lua Kiss şi nu m-a mai interesat nimic 😛

  3. 3 salmonel 12 Mai 2008 la 8:25 pm

    ma anunti si pe mine cand gasesti. multumesc anticipat

  4. 4 cristina savu 12 Iunie 2008 la 10:42 am

    buna am vazut mesajul tau pe net postat demult in martie -eu caut de nebuna pe cineva care pleaca in grecia acolo sint vreo 0,30 sau 0,50 unul =-acum 2 ani am fost inluna de miere si mancam in fiecare zi unul de capsuni-deci daca ai gasit pe undeva pana acum, pls da=-mi un semn

  5. 5 armand 30 Iunie 2008 la 10:27 am

    salut. ciocolata kiss identica cu cea de la noi se mai gaseste in grecia la orice magazin.. am mancat consistent acolo sa-mi fac plinul.. e la fel de buna 🙂 asa ca .. tot sunt ofertele.. drum bun si .. pofta buna 🙂

  6. 6 alex popovici 30 Iunie 2008 la 10:36 am

    ok, deci se gaseste in Grecia. Asta e bine de stiut, in conditiile in care am niste buni prieteni care pleaca in iulie. 😀

  7. 7 armand 30 Iunie 2008 la 10:49 am

    ma enerveaza ca nu gasesc ce firma o face.. sa imi spui te rog daca iti aduce cineva ce scrie pe ea.. eventual imi dai te rog si un scan dupa eticheta daca nu cer prea mult. poate o punem de un import 😉

  8. 8 alex popovici 30 Iunie 2008 la 10:51 am

    that’s a good ideea! 😀

  9. 9 cristina savu 10 Iulie 2008 la 9:22 pm

    Buna. Firma care face minunatul baton kiss se numeste Kraft-este acea minunata firma Kraft jacobs suchard -amintrat la ei pe site sa vad toate produsele lor-kiss nu era ,desi se gaseste in GRECIA-EU AM PASTRAT de cand eram mica un ambalaj de la kiss si pe el scrie simplu KRAFT.Le-am trimis unmail celor de la krft sa imi zica si mie ce e cu KISS de nu apare pe site dar nu mi-au raspuns-intre timp am aflat ca peste 2 saptamani o prietena pleaca in corfu-Grecia-deci, m-am scos-ii dau bani ptr o cutie intreaga de capsuni -de abia astept. AAAA si apropo de ambalaj-se pare ca s-a mai schimbat putin -apare si un copilas pe ambalaj-am intrat eu pe unlink si se numea ceva de genul Creta -shop si aparea acolo cu poza si cu pret minunatul baton kiss-deci , cine vrea…se pare ca e cam juma de euro unul.Poti comanada online iar eu cand mi se termina cutia asta am de gand sa iau de pe site.Cam atat. Salutari!

  10. 11 alex popovici 10 Iulie 2008 la 11:14 pm

    @cristina: hello. mersi tare mult de informatii! 🙂 inca nu am cautat saitu ala, dar am vb cu niste prieteni ce pleaca in creta lunea cealalta! cred ca o sa fac o comanda mai mare! 😀 once again: mersi mult! 🙂

  11. 12 juventin 14 Septembrie 2008 la 1:19 am

    doamne nu pot sa cred…ieri pe mess 2 statusuri „vreau ciocloata kiss:((” total independente :P, asa am dat de voi.
    ce voiam sa zic: ” organizez excursie in grecia cu autocar *** in vederea procurarii minunatei ciocolate” :))

  12. 13 alex popovici 16 Septembrie 2008 la 12:15 pm

    @juventin: :)) pai gindeste-te ca daca numai tu ai 2 persoane cu statusul asta, iti dai seama cite or mai fi? 😛
    in legatura cu excursia, baga un site, un banner si iti promovez ideea contra a 5-10 ciucalate la fiecare drum! 😀

  13. 14 Coshty 17 Ianuarie 2009 la 6:48 pm

    http://www.kraftfoods.gr/kraft/page?siteid=kraft-prd&locale=grel1&PagecRef=483&Mid=483

    Aici puteti gasi ciocolata KISS, macar dupa cum arata… va pun si traducerea textului de langa facuta cu Google translate…

  14. 15 Didi 8 Februarie 2009 la 5:25 pm

    Observ ca foarte multa lume cauta ciocolata kiss. Nu stiti daca se poate face comanda(si daca se poate de unde)? Eu nu am gasit site-ul de care vorbea Cristina. Sper ca imi va raspunde cineva si nu va trebui sa merg in Grecia dupa ciocolata. 😀

  15. 17 oana 6 Martie 2009 la 12:03 pm

    Nu pot sa cred 🙂 cred ca as manca o saptamana in continuu numai ciocolata kiss. De mult caut dar nu stiam ca atat de multa lume ii duce dorul. eu zic sa facem un fun club kiss kiss

  16. 18 anca 9 Aprilie 2009 la 10:20 pm

    datimi si mie un link und pot comanda ciocolata kiss….ms mult

  17. 19 alex iaco 15 Aprilie 2009 la 11:13 am

    SI mie imi place enorm- eu zic sa dam pe mess din cand in cand lnkul de aici

    As lua si eu 20-30 la un drum

  18. 20 dejan 25 Mai 2009 la 10:46 pm

    salut..se mai gaseste ciocolata kiss…
    am mancat in sua vara trecuta ca spartul..
    se numeste 5 musketeers acolo.. :)..
    pofta buna daca faceti comanda:)

  19. 21 K-Heff 30 Mai 2009 la 1:39 am

    Mama ce super jmekera putea sa fie:D Hobby si Kiss , cele mai tari…..as da almost orice…pt un kiss cu banane sau capsuni :>

  20. 22 mitanadi 27 Iunie 2009 la 12:58 pm

    cand eram mic, in vacanta la bunici, ma vizitau parintii si imi aduceau cate o cutie de ciocolata kiss… o devoram in 3 zile.. :D:D .. doamne ce dor mi de ea, am cautat pe net dar nu am gasit sa comand..mai caut.. 😀

  21. 23 Mirela 9 August 2009 la 2:22 pm

    vreau si eu ciocolata kisss

  22. 24 dini 8 Septembrie 2009 la 11:05 pm

    buna…am fost in grecia…un kiss e 0.4 euro :X:X si e produs de kraft

  23. 25 Ana 23 Septembrie 2009 la 8:28 pm

    A comandat cineva batoane kiss? vreau si eu info unde ati gasit sa comandati!

    • 26 M. 2 Octombrie 2009 la 11:15 am

      Am cautat eu pe site-ul ala din Creta, mi-am facut cont sa comand, dar din pacate nu mai au in stoc. Urmaresc magazinul sa vad cand apare. :((. Sunt suparata ca imi facusem mari sperante cu magazinul ala! O alta solutie…daca merge cineva in Grecia.

      bafta

  24. 27 Amfitrite 18 Octombrie 2009 la 3:14 pm

    Care ati reusit sa comandati sau sa faceti rost? Vreau si eu… am o pofta nebuna…o sa mor de pofta :((

  25. 28 marius 13 Februarie 2010 la 5:55 pm

    salut. poti sa incerci ciocolata milka cu capsuni. are un gust asemanator cu ciocolata kiss.

  26. 29 Misha 16 Februarie 2010 la 8:25 pm

    Nu se compara Milka cu Kiss,nonononnon,nu se pupa deloc! :)) Eu mi-am facut un grup pe Facebook „Ciocolata Kiss”(va puteti alatura) ,vrem sa readucem bunatate de ciocolata in tara 😀 Pana atunci…poti face comanda de aici http://www.kreta-shop.de/main_bigware_34.php?bigPfad=30&items_id=156&bigwareCsid=5de8b469596fc5ed732788d600bb30d9

  27. 30 ytbu 20 Februarie 2010 la 6:50 pm

    de unde as putea sa fac comanda acum de kiss in special cel de banane ca nu am vazut pe nicaieri
    mersi

  28. 31 Breezer 2 Martie 2010 la 11:40 pm

    Acum stiu ce mananca zeii din Olimp:)) sper sa ma alatur si eu lor, este supranatural gustul Kiss,inexplicabil de bun,ireal, magic, divin! Heaven on Earth!

  29. 32 cleo 16 Martie 2010 la 4:18 pm

    mai oameni buni mi-ati facut o pofta…si mai sunt si insarcinata.aprope ca si uitasem d ciocolata KISS pana azi.chiar ca ar trebui sa o readucem inapoi

  30. 33 tana 21 Mai 2010 la 11:11 pm

    vreau si eu!!!
    intr-o perioada nu mai gaseam pe nimeni care sa-si amineteasca de ciocaolata Kiss.intrebam in stanga si-n dreapta si nimeni nimic. si vreau si eu :((

  31. 35 Andi 14 Iunie 2010 la 3:22 pm

    eu v-as recomanda sa incercati kinder pingui. cand am mancat prima data m-a dus cu gandul la kiss. in lipsa de altceva, merge 😉

  32. 36 lorelay 26 Iunie 2010 la 2:27 pm

    pfuaii multumesc de informatii:))sunteti genii…daca i-au bacu verioasa imi trimite o cutie din grecia8->asta da motiv de invatat:X:X:X

  33. 37 lorelay 26 Iunie 2010 la 2:28 pm

    „verisoara”:))eram prea fericita:))

  34. 38 cynical fairy 30 Iulie 2010 la 3:04 am

    Am gasit alt magazin, si au pe stoc ciocolata
    http://www.meg-bar.de/product_info.php/info/p647_Kiss-Schokoriegel-mit-Erdbeergescmack.html

    taxele sunt foarte mari insa(19euro)
    iar daca vrei sa platesti ramburs inca 11euro
    Asa ca 10 bucati costa 6 euro +11taxele ramburs+19 expedierea…
    Daca aveti card puteti face o economie de 11 euro(va recomand mereu sa platiti prin paypal cu cardul)

  35. 39 beatrix 10 Noiembrie 2010 la 9:00 pm

    LUCRURULE BUNE TOATE AU DISPARUT SI CE SE GASESTE SA FIM SINCERI LA DULCIURI INAFARA CA ESTE DULCE NU SE SIMTE NIMIC DEOSEBIT.DE KISS SI MIE IMI ESTE TARE DOR ,PACAT CA NU SE GASESC IN PRAVALII.SI VREAU SA INTRU IN CLUBUL FANILOR DE CIOCOLATA KISS , POATE SE INDURA CINEVA DE NOI DACA VEDE FANII SI APARE DIN NOU IN PRAVALII.

  36. 40 mihai 5 Decembrie 2010 la 8:50 pm

    Ma intreb de ce au scos de pe piata batoanele Kiss… ca doar se vindeau foarte bine. Imi amintesc cand primeam de Sfantul Nicolae sau de Craciun un baton Kiss, pfaaai de capu meu, eram in extaz, nu se poate povesti, il savuram pana la ultima firmitura. Si ambalajul ce fain era, roz intens sau galben fluorescent. Chiar nu inteleg de ce l-au retras de pe piata. Daca stiam atunci ca va disparea, macar pastram un ambalaj. A fost ceva de vis.
    Dar de sucul de portocale TROPICANA isi mai aminteste cineva? Ce bun era… In ambalajul ala metalizat. Ii faceau reclama la tv fotbalistii echipei nationale (generatia 90-94). Dorinel Munteanu de ex. tinea o punga de Tropicana deasupra capului si lasa sa-i curga sucul in gura de la inaltime, va mai amintiti?

  37. 41 Bogdan 10 Martie 2011 la 1:33 pm

    astazi am mancat un kiss :X mi-a adus mama de la un prieten care a venit din grecia .. 😦 nu am mai mancat kiss de la 4 ani … adica prin 94 🙂

  38. 42 sharky 28 Martie 2011 la 10:21 am

    salut…va pot aduce eu oricate ciocolati kiss vreti…cu capsuni…cautati-ma pe mail la sharky_nbr1@yahoo.com

  39. 43 NiggersARentHuman 27 Iulie 2012 la 1:08 pm

    eu n-am mancat kiss ca parintii mei ma iubeau prea „mult” , doar cand ma cacam pe mine si imi vedeau chilotii plini de cacat , ziceau „uite , ciocolata Kiss” . Tare viata mea nu ? si dup aia ma bateau ca m-am cacat pe mn . si asa au continuat pana la 12 ani , doar ca nu ma cacam pe mine , ma bateau din alte motive inventate de ei , de exemplu , cand veneam de afara iarna la 9 ani si-mi curgea nasu , cand intram in casa mai trageam nasu pana sa-l suflu , dar nu apucam ca venea unu dintre unchi sau tatal la mine tipand citez „AI TRAS COCAINA PE NAS NENOROCITULE , si ma dadeau cu capu de usa de la intrare 🙂 funny nu? , odata m-a calcat pe cap si m-a taiat deasupra buzei ca am intarziat 10 minute pentru ca am stat sa ma dau pe gheatza in spatele blocului. ce-a mai tare copilarie pe care si-o poate dori un copil , nici aia adoptati de angelina si brad pitt nu viseaza la ce am avut eu .

  40. 44 Alesia 12 August 2012 la 1:10 pm

    Ciocolata Kiss mai este si se gaseste in Grecia. Bafta

  41. 45 aaana 20 Decembrie 2012 la 12:56 pm

    Ciocolata kiss se gaseste pe produse-grecia.ro

  42. 47 venomandcloverClover 22 Iulie 2013 la 6:45 pm

    Am gasit ciocolata Kiss cu capsuni la Mega Image! Uraaaaa!

  43. 49 magda 13 Octombrie 2013 la 2:35 pm

    la mega crangasi

  44. 50 Andreea Ionică 20 Octombrie 2013 la 7:53 pm

    Ciocolata copilariei,Kiss o puteti gasi acum in Mega Image.sunt cea mai fericita!

  45. 51 golea elena 21 Ianuarie 2014 la 12:14 am

    deci eu acum am mancat ciocolata kiss, chiar asa se numeste kiss si este la fel de buna, doar ca difera ambalajul si nu costa decat 0.60 de bani, este nemaipomenit de buna , mananci si nu te mai saturi!

  46. 53 Lacramioara Firu Moraru 16 Februarie 2014 la 10:57 pm

    eu am gasit-o la mega image pitesti cu 1,70 aproape?

  47. 54 Lavinia 22 Februarie 2014 la 2:06 am

    Am gasit-o in Bucuresti-Mega Image- str. 11 Iunie- Piata Unirii..aprox 1.4 lei

  48. 55 Ioana 28 Octombrie 2015 la 1:50 pm

    La mega image gasesti


Lasă un răspuns

