Redd’s (better not) drink about it

Ziceam acum vreo două săptămîni că am de gînd să încerc Redd’s, berea cu aromă făcută de Ursus. Din start nu mi-a plăcut sloganul: ceva de genul „în sfîrşit, berea are gust”. Da pînă acum era apă chioară? Din cîte ţin eu minte, berile aveau chiar mai multe şi diferite gusturi.

Băutura în sine mi s-a părut ok. Dar nu de băut la terasă sau pentru plăcerea de a bea bere. Ci doar dacă vrei să te îmbeţi cu Frutti Fresh sau Adria (nu fermentate).Pentru că mi s-a părut că ăsta ar cam fi gustul – de suc ieftin, bunicel la gust (pentru un suc, nu pentru o bere) dar fără atît de mult acid.

Cred că e numai bună pentru copiii care vor să se îmbete: goliţi sticlele de şampanie pentru copii şi umpleţi-le cu Redd’s; n-or să se prindă părinţii. 😉

Nu m-a impresionat, n-o să mai cumpăr, norocul meu că am luat oadtă cu Redd’su şi două doze de Perroni. 🙂

10 Responses to “Redd’s (better not) drink about it”


  1. 1 George 17 Martie 2008 la 12:17 pm

    Ma faci sa am idei preconcepute. 🙂 O sa o incerc, dar cred ca o sa ma uit doar cu un ochi la ea cand o sa beau…

  2. 2 alex popovici 17 Martie 2008 la 12:20 pm

    hehe! Na, ea e bunicica, dar parca nu e bere, atita tot, din cauza ca e cam dulcica. Dar hai sa astept si parerea ta! 😛

  3. 3 George 17 Martie 2008 la 12:32 pm

    o sa iti zic si parerea ionelei, ca mai ales ea vrea sa stie cum… o sa fie aizata opinia, ca doar e in target 🙂

  4. 4 alex popovici 17 Martie 2008 la 12:37 pm

    Bai, sa stie ca Luciei i-a placut, si ea nu prea e bautoare! Deci s-ar putea spune ca si-au atins parte din target! 🙂

  5. 5 George 20 Martie 2008 la 7:57 pm

    Gata, am testat. E ok, dar, dupa mine, nu e bere. E sampanie. 😀

  6. 6 alex popovici 20 Martie 2008 la 8:43 pm

    Cel mult sampanie! 🙂 Mie imi aminteste de cind eram mai mic si imi dadeau ai mei sa gust Vermut (sort-of de care se gasea pe vremea aia) indoit (sau insesit) cu sifon. 🙂

  7. 7 daffyka 1 Aprilie 2008 la 12:07 pm

    cea mai tare bereeee!!!!! my favorite 😀 numai asta beau ;)) the best kiss`ya

  8. 8 gavroche 2 Aprilie 2008 la 10:22 pm

    „Nu m-a impresionat, n-o să mai cumpăr, norocul meu că am luat oadtă cu Redd’su şi două doze de Perroni. 🙂 ” … asa se zice mai nou la timisoreana? „perroni” ? sau vroiai doar sa te dai in spectacol

  9. 9 alex popovici 2 Aprilie 2008 la 10:49 pm

    promit ca data viitoare o sa fac poza si la bon si la dozele de 4 lei bucata.
    lasa, sa reusesti tu sa „te dai in spectacol” numai cu doze de perroni.

  10. 10 daniel 22 Mai 2009 la 8:12 pm

    E ca un suc ,mie imi place.
    Dar in ce ai zis , Peroni pare o bere mai bune si scuze e apa chioara .Redds-ul cu lamaie e mult mai bere decat Peroni ..sincer.
    Eu unul prefer Silva neagra.


Lasă un răspuns

