Yahoo! manelist friendly edition

Din prea multă lene, la reinstalarea sistemului, nu am mai pus şi progrămelul care scoate reclamele din Yahoo Messenger. Ei, aşa am zărit aseară şi următoarea minunăţie de reclamă la… Yahoo Voice:

Ok, am auzit că Yahoo vine în România, că îşi vor lansa servicii în limba română, dar de ce primii vizaţi ca target au fost maneliştii, haules-baules-şii şi alţi purtători coloraţi de dinţi din aur la vedere?

Sau pur şi simplu au făcut o statistică a celor mai frecvente mesaje din status? Aşa s-ar mai explica: pun pariu că într-o zi sînt mai multe ocurenţe de „Guţă, Salam, Parizer, Mezel Fantasticu, Şachia Strălucitoarea & co.” decît „Rammstein, Rolling Stones, Beatles, Moby, Regina Spektor” sau alţi neaveniţi de-ăştia.

Păi atunci să ia băieţii să adapteze şi textele: „Iahu din gură” în loc de Yahoo Voice, „Poştaşu” în loc de Messenger şi „Fă-l(o) poştă, barosane” în loc de „Send mail”.

Later edit: primite pe mess de la Mono (thanks):

statusurile manelistilor :
Pe turbosistem – (available)
Număr bani – (busy)
la Miss Piranda – (stepped out)
Întorc caseta şi vin – (be right back)
Îmi aştept dedicaţia pe Taraf – (not at my desk)
Ascult muzică la telefon – (on the phone)
Duşmanii pândeşte – (invisible to everyone)
Blestem şi plâng – (offline)

2 Responses to “Yahoo! manelist friendly edition”


  1. 1 drierdna 18 Martie 2008 la 11:54 am

    Oh. boy!!! Ala e exact dintele pe care trebuie sa mi-l fac eu saptamina asta. Deci acum stiu cum o sa arate. Si merge: „I’ll have more to spend on myself”. Lol.

  2. 2 alex popovici 18 Martie 2008 la 11:57 am

    Şi ţi-l pui aşa, frumos, din aur? Haules, preacuceritorule! 😀


Lasă un răspuns

