La 06:15 am

happy b-day to me

6 Responses to “La 06:15 am”


  1. 1 George 26 Mai 2008 la 2:04 pm

    La Multi ANI!!!!! happy si impliniti!

  2. 2 wilson 26 Mai 2008 la 9:19 pm

    happy b-day to iuu!! di la finu shi finutza pentru nasu mareee, fara numaaar, fara numaar 😀

  3. 4 alex popovici 27 Mai 2008 la 9:28 am

    multam fain tuturor! 🙂

    raman dator cu cite-o bericioaica.

  4. 5 Adrian Monoranu 27 Mai 2008 la 2:52 pm

    daca e cu bericioaice ma bag si eu :)) la multi ani amice! te-am zarit ieri fugind prin parcare pe la mall si te-am strigat. n-ai raspuns, deci presupun ca n-aveai bericioaicele la tine. 🙂

  5. 6 alex popovici 27 Mai 2008 la 2:57 pm

    Mersi, mersi! Hm, sigur ieri? Duminica am fost pe-acolo in graba dupa un cadou (nu, nu pentru mine 🙂 ), scuze ca n-am auzit, dar chiar eram pe fuga :).


Lasă un răspuns

