Scurte, flexibile

Scurte, de weekend

Uite că mîine e şi nunta după care două săptămîni n-o să fim acasă. Dar faza mişto e că tot o să trebuiască să găsim pe cineva care să alerge pe la caseriile rds-ului să ne plătească net-ul. Nu mai bine mă băgam eu pe Airbites şi îmi luam internet la cel mai bun preţ din iaşi cum zic băieţii şi tind să-i cred?
Zilele astea singurele lucruri care mai fac audienţă pe la televiziune cred că au rămas doar meciurile de la europene. Şi iar îmi aduc aminte de ce am mai zis acum ceva vreme despre televiziunea de la Airbites: faza cu alesul posturilor preferate pe care să le urmăreşti şi pe care să le plăteşti. Foarte tare chestia cu flexibilitatea serviciilor!!

Şi dacă tot am zis că sînt pe fugă, sper să-mi ajungă contul de Flickr pentru pozele pe care o să le fac în concediu. Nu de alta, dar altii oferă servicii de back-up şi sharing pe 5 Gb. 😉

And now I’m off, că mîine va fi o zi mai mult decît agitată, şi mai las cîteva linkuri scurte:

telefonie prin internet
canale Tv direct pe calculator fara Tv tuner
internet la cel mai mic pret din Iasi
backup si sharing

1 Response to “Scurte, flexibile”


  1. 1 Haza 14 Iunie 2008 la 8:32 am

    Ce va spuneam aseara: daca ziua nuntii e cea mai fericita, ce se intimpla dupa? Pai incepe o alta plimbare prin viata, iar fericirea se contorizeaza altfel.
    Temelie solida aveti, restu-i „termopane”! Casa de piatra!


Lasă un răspuns

