Megane Very Limited Edition

Mi-am dat seama că am rămas în urmă rău de tot cu modelele noi de maşini. Duminică am observat o versiune de Renault Megane foarte limitată, cred că la fel de limitată ca şi proprietarul: Megane Şerif.

Megare Serif

Aştept să-l văd pe primul care o să-i lipească litere de-astea care au înnebunit românii, chestii sincere cum ar fi „cocalar”, „manelist”, „printzesa”… De fapt, pun pariu că este cel puţin o maşină de „printzesuka”.

6 Responses to “Megane Very Limited Edition”


  1. 1 Mono 8 Iulie 2008 la 12:57 pm

    Am mai vazut si eu cateva. Sustin ideea ca „printzesuka” exista. :))

  2. 2 alex popovici 8 Iulie 2008 la 1:00 pm

    A, e plin orasul de tot soiul de nume care mai de care mai interesante. Uite, ce am uitat sa punctez in post, ca omu si-a ales si numaru astfel incit sa se potriveasca. 🙂

  3. 3 Monoranu 8 Iulie 2008 la 4:36 pm

    Trist maxim. O da pe Copou de parca ar avea vreun Aston Martin… Ce-o fi in mintea lui??? Sau o fi? :))

  4. 4 alex 8 Iulie 2008 la 9:34 pm

    rai mai sunte-ti …

  5. 5 alex 8 Iulie 2008 la 9:40 pm

    daca nu-i ajuta mintea … va mai bateti si voi joc de ei … deja sunt loviti de soarta

  6. 6 alex popovici 8 Iulie 2008 la 10:09 pm

    @alex: nu ne batem joc, Doamen fereste. Noi doar comentam asupra tristelor realitati pur romanesti. 😛


Lasă un răspuns

