OMG! De 3 zile n-am mai scris!

4 Responses to “OMG! De 3 zile n-am mai scris!”


  1. 1 Sim Filip 15 Iulie 2008 la 9:17 am

    :)) Man… si eu aveam acelasi sentiment. Mai ales ca eu n-am mai scris de 4 zile 😀

  2. 2 alex popovici 17 Iulie 2008 la 10:53 am

    Dar la tine a fost la fel de mare dezamăgirea cînd ai văzut că totuşi, the world keeps spinning? :-<

  3. 3 dalethion 18 Iulie 2008 la 3:10 pm

    Nici eu nu mai scrisesem de vreo patru zile – bine, ca nici acum nu am revenit la nnumarul de postari normale pe zi – si ma simteam vinovata. 😀 Si apoi am avut surpriza sa constat ca traficul a scazut destul de putin…and yet the world keeps going, spinning, whatever.

  4. 4 scc 17 Octombrie 2008 la 9:13 pm

    daca iti plac benzile desenate p[lease check out my blog: http://www.smokingcoolcat.blogspot.com/ 🙂

    thanx


Lasă un răspuns

