De ce suge RCS-ul

Fiindcă simt o tendinţă din partea lor de tîmpire a populaţiei. Vor cu tot dinadinsul să avem o ţară de idioţi, încuiaţi şi retarzi. Au început campania asta în momentul în care au scos din grila de bază Mezzo. Apoi au continuat cu The Money Channel, iar de cîteva zile au mai scos două posturi: AXN Crime şi VH1! Şi asta ca să facă loc căcatului de GSP TV care va transmite meciurile din liga lu dracu’ făcut pachet! Mă doare-n teneşi de liga lor, sincer!

Deci de aproape o săptămînă am rămas şi fără ultimul post de muzică! Nu de alta, dar să fim serioşi, chiar nu intenţionez să mă uit pe uteve, emtivi, chistivi, taraf, favorit sau etno! Bine că pe astea au putut să le lase.

Presupun că urmează să scoată Discovery, National Geographic şi TVR Cultural. Ca să facă loc unui post care să dea numai wrestling şi unuia doar cu circ. Iar de fiecare dată cînd plăteşti abonamentul, or să dea şi cîte-o pîine.

În halul ăsta ne cam ducem dracului spre ceea ce e descris cu tristeţe in Idiocracy!

7 Responses to “De ce suge RCS-ul”


  1. 1 ketherius 22 Iulie 2008 la 6:59 pm

    Asta-i tara, asta vrea poporul, asta primesti! Trist, dar adevarat. Nici aici nu e mult mai bine; am zile cand, din 70 de canale, nu am ce alege sa vad.

  2. 2 Monoranu 23 Iulie 2008 la 10:16 am

    Dude, pune-ti boom sau dolce si ai sa ai ce posturi vrea muschiu’ tau! Si calitatea e mult mai buna. Doar ca mai pierzi semnal cand e furtuna, in rest e ok.

  3. 3 alex popovici 23 Iulie 2008 la 12:29 pm

    @ketherius: hai ca aici mai inteleg, aici inca predomina cocalarii. Adica ProTV e inca lider de piata, cu tot cu celebrele stiri de la ora 5, emisiunile de „divertisment” pline de manelisti si gigi becali. Dar chiar si-acolo?

    @Mono: O sa-mi pun, dar cind oi fi la casa mea, sa pot da linistit gauri in pereti. Cit mai stau in chirie, am sa ma multumesc cu ce este si-am sa ma rog seara sa nu le scoata si pe astea citeva ok care-au mai ramas.

  4. 4 Adrian 23 Iulie 2008 la 9:24 pm

    Nu stiu ce se intampla la RDS. Pe langa faptul ca tot scot canale bune si le lasa pe cele pentru prostime, de vreo cateva zile , pe Animal Planet comentatorul vorbeste in.. rusa. Da, ati inteles bine, este dublat in frumoasa limba rusa. Este o placere sa asculti. Si vorbesc serios, e mai bine in rusa decat in maghiara, asa cum a fost mai inainte ( a tinut-o asa vreo 3 zile). Bine ca este inca subtitrat in romana. Dar, ce poti face? Putin avem, cu putin ne obisnuim. Cred ca asta e strategia RDS-ului.

  5. 5 Sorin 23 Iulie 2008 la 10:53 pm

    Mda, astia ne f** bine, sa simtim, nu asa oricum.

  6. 6 Zob Gheorghe 24 Iulie 2008 la 3:48 am

    Se pare că ni se pregăteşte un fel de Ev Mediu. Trebuie făcut ceva. Sau scapă cine poate!

  7. 7 alex popovici 24 Iulie 2008 la 9:32 am

    Pai presupun ca se da numai ceea ce vrea poporul, sau cum se zicea in trecut, prostimea! Trist!


Lasă un răspuns

