Husa auto resurected

Dacă îmi aduc bine aminte, prin Iaşi moda huselor auto a dispărut cam prin 1995-1996. Cam de pe atunci parcă nu am mai văzut maşini acoperite cu fel de fel de pelinci soioase şi zgrumţuroase cu numărul de înmatriculare lipit pe toate părţile. Acum cîteva zile am avut o surpriză cînd hălăduiam prin Podu Roş: am numărat 6 maşini cu huse auto, dintre care una singură era dacie 1310; celelalte erau ba Skoda Fabia, ba 2 loganuri sau chiar un Golf 5.

Ce urmează să mai văd: coadă la banane în spatele alimentarei sau la sifoane?

10 Responses to “Husa auto resurected”


  1. 1 ketherius 23 Iulie 2008 la 6:07 pm

    Husele auto nu cred ca au legatura cu epoca de aur, ci cu mentalitatea „pune telecomanda in punguta de plastic, ca sa se strica de la praf”. Sunt oameni care au dat o gramada de bani pe masinile alea, le folosesc rar si nu vor sa le fie zgariate mai mult sau mai putin accidental. Parerea mea 🙂

  2. 2 alex 24 Iulie 2008 la 8:24 am

    pacat ca nu ai vazut husa de tabla, care avea si protectie pentru oglinzi din Vaslui City. Apropo de huse auto, romanii le cumpara pentru a proteja vopseaua masinii, dar in realitate, daca masina e prafuita si mai adie si putin vantul, tot praful ala se freaca de caroserie, iar in cativa ani vopseaua se „matuieste”.

  3. 3 alex popovici 24 Iulie 2008 la 9:36 am

    @ketherius: cum inca mai sint romanii care isi iau masina noua (Logan) si merg cu folia pe scaune pina se rupe!

    @alex: =)) cum husa de tabla?!? si cin o dadea jos o impaturea sau o rostogolea de pe masina?

  4. 4 alex 24 Iulie 2008 la 9:51 am

    husa de tabla era fixata pe un cadru metalic, iar in fata avea balamale si se ridica ca un haion de masina, Roaga-l pe Jon sa-ti faca o poza cand se duce acasa.

  5. 5 ieseanul suparat 24 Iulie 2008 la 10:11 pm

    Masina cu husa de tabla chiar merita o poza.

  6. 6 Monoranu 25 Iulie 2008 la 10:52 pm

    Ba, sincer si eu mi-as pune husa din asta pe masina. Acum fara mistouri, eu stau in Nicolina la bulevard si e un prafalau pe acolo de vai Doamne! Spal masina si in 2 ore maxim e varza. Asa ca daca stiti de unde imi pot procura asaceva da-ti de stire. Totusi cred ca uneori mi-ar fi lene sa o pun pe masina si as uita-o pe undeva prin portbagaj. 🙂

  7. 7 alex popovici 28 Iulie 2008 la 1:04 pm

    Mai, husa vazusem la un moment dat prin Selgros parca si chiar ma intrebam cine naiba isi mai cumpara husa! 😛
    Dar eu ma intreb: daca stai cu husa pe masina si te prinde o ploaie zdravana: 1. nu dauneaza faptul ca sta si musteste husa pe vopsea? 2. mai ai tu rabdare sau timp sa o dai jos de pe masina si sa o impaturesti daca ai de plecat pe ploaie? 😀

  8. 8 cristi 11 August 2008 la 8:11 pm

    referitor la husa de metal… a fost a unchiului meu, el a murit si „husa” aia tot acolo e, cred am sa ma duc sa ma uit…..dar sa stiti ca e o idee foarte buna mai ales daca ai un loc de parcare numai al tau, e ca un minigaraj 😀

  9. 9 alex popovici 11 August 2008 la 9:37 pm

    Atita timp cit primaria nu iti cere taxa ca pentru un garaj, e tare treaba! 😛

  10. 10 gigi 20 August 2008 la 3:24 pm

    jmecherilor, oamenii nu vor praful vostru puturos de romani (romani de la romi nu de la roma)
    pai de ce va faceti pantofii bai saracilor? ca puteti sa duceti praful vostru puturos de romani saraci si cu pantofii la roma nu numai cu daciile voastre sarace. V-ati luat masini tari de la noi? din ocident……cu 180.000 km la bord, asa ca nu mai ajungeti cu ele inapoi, puteti sa puneti huse…….


Lasă un răspuns

