Foto: furtuna de aseară

Pentru cei care au reuşit să doarmă aseară, cîteva poze cu ce au pierdut:

Furtuna 1

Furtuna 2

Furtuna 3

Furtuna 4

Furtuna 4

Furtuna 5

Furtuna 5

Furtuna 6

Furtuna 6

Furtuna 7

Furtuna 7

3 Responses to “Foto: furtuna de aseară”


  1. 1 alex 24 Iulie 2008 la 11:20 am

    nu am putut rata asa ceva …. cainele meu a intrat aseara sub pat si nu a mai iesit nici macar la 9 cand am plecat

  2. 2 ketherius 24 Iulie 2008 la 5:28 pm

    Am vazut si mai si aici… Am vazut pe geam un nor imens – inalt si luminat de fulgere – care se deplasa spre nordul orasului. La TV au zis ca era un micro-cell din care ar fi putut cobora vreo tornada. Imi pare rau ca nu am facut poze…

  3. 3 ketherius 24 Iulie 2008 la 5:29 pm

    Oricum, daca ne gandim la incalzirea globala, asta e doar inceputul 😀


Lasă un răspuns

