Bronx-ul moldovenesc

După cum zice la dicţionar, înseamnă că prin spatele blocurilor de la „1001 articole” ar trebui sa fie un fel de crack-mall, nu? Sau oare se poate ca băieţii să fi aruncat papucii ăia acolo doar pentru că aşa au văzut ei în filme cu „nigări” şi videoclipurile de pe Mtv?

4 Responses to “Bronx-ul moldovenesc”


  1. 1 Silvia 30 Iulie 2008 la 10:29 am

    Omaigad, imaginea asta imi e asa de cunoscuta :D>

  2. 2 alex popovici 30 Iulie 2008 la 10:33 am

    Bine ca nu ti-ai recunoscut vreo pereche de tenesi! 😀
    Poate la un Mos Neculai n-ai mai gasit nici macar papucii si te intrebai unde sint… 😛

  3. 3 Monoranu 30 Iulie 2008 la 10:47 am

    crack-mall in podu’ros. tare asta :)))) o si vad pe newsiasi! :)))))))))

  4. 4 alex popovici 30 Iulie 2008 la 10:49 am

    😀 thanks!
    da’ nu cred c-o sa-l vezi, ca nus’ cum sa fac sa ma bag si eu in lista aia :-??


Lasă un răspuns

