Pikachu – vocea arătării

Cine nu şi-l aminteşte pe şoarecul galben (care cica nu e şoarec, e Pokemon, ma rog….) care a tîmpit milioane de minţi de copchii, în special japonezi?

Acum, hai să vedeţi şi persoanei „vinovată” de vocea animălului:

Oare de ce mă aşteptam fix la ceva de genul ăsta de persoană mîţîită…? 😀

4 Responses to “Pikachu – vocea arătării”


  1. 1 Silvia 31 Iulie 2008 la 3:51 pm

    Din cite imi aduc aminte… nu mi-o placut Pokemon. Cu toate ca Sailor Moon (asta imi placea) era scos tot de fratii lor japonezi :D. Funny anyway, dude-ul are o problema.

  2. 2 alex popovici 31 Iulie 2008 la 3:53 pm

    Cred ca are mai degraba un fetis. Cu insusi Pikachu presupun, nu cu individa!

  3. 3 dalethion 1 August 2008 la 8:49 pm

    Vai Pikachu era preferatul meu. Si nu fi rau, tipa nu e mataita, cam asa e vocea japonezelor. Nu te superi daca iti fur ideea nu? Promit ca dau si sursa. 😀

  4. 4 alex popovici 2 August 2008 la 9:48 am

    @dalethion: Stiu ca in general asa au japoneze vocea si ca nu e mîţîită, poate ca pur si simplu si-a intrat prea mult in pielea personajului! 🙂
    Nop, no problem!


Lasă un răspuns

