Banii de calamitate ai vedetelor de nimic

În fiecare an, la fiecare tur de inundaţii, apar fel de fel de vedetuci care iniţiază (de fapt nu ele, ci televiziunile) campanii de solidarizare, teledonuri, strîngeri de ajutoare, etc. Foarte frumos din partea lor, arată că le pasă, vor să îi mişte pe români, să îi facă să le pese.

Dar de ce trebuie să apară cîte unii, persoane publice sau nu prea, şi să spună chestii de genul „da, eu, fiind un om căruia îi pasă, am să donez 10.000 de euro”?

Unu. De ce nu îi donează sub anonimat, şi gata? Mi se pare mai de bun simţ. Păi pentru că cel mai probabil nu s-a mai scris de mult timp despre el/ea prin tabloide, n-a mai fost invitat/ă de mult pe la tocşoaie mondenoide, cu alte cuvinte s-a cam prăfuit şi lumea a cam uitat de el/ea. Mi-i şi închipui pe ăştia frecîndu-şi palmele de bucurie că au dat inundaţiile şi zicîndu-şi: ailei, ce bine-o picat inundaţiile astea! Hai că trebuie să strîngă careva nişte bani pe la vreo televiziune şi mă bag şi eu cu banii de jante pe Porşan a lu ăla micu!

Doi. Staţi liniştiţi, că ăştia care sînt mari patroni, „oameni de afaceri”, vedete TV care donează cîteva mii de euro, nu-şi rup ei de la gură. Sînt doar mărunţişuri, sau, cel mult, n-o să-i ia săptămîna asta Vertu sau geantă Hemres lu aia mică!

Mai degrabă ar trebui lăudaţi pensionarii şi oamenii simpli care dau cîte un milion sau 500 de mii de lei vechi, deoarece pentru ei mai mare valoare o au aceşti bani decît miile de euro pentru aşa-zisele „personalităţi”.

Anunțuri

4 Responses to “Banii de calamitate ai vedetelor de nimic”


  1. 1 Monoranu 2 August 2008 la 9:57 am

    alex, raspunsul e f simplu. PR!!!!!

  2. 2 alex popovici 2 August 2008 la 9:59 am

    Din pozitia ta de om de marketing, poate se vede ca fiind PR. De la mine tot ipocrizie se vede. :-S

  3. 3 Silvia 2 August 2008 la 1:00 pm

    Un soi de publicitate plina de ipocrizie :D. Io i-as scuipa intre ochi pe toti astia despre care vorbesti in frunte cuuu… Andreea Marin, evident!

  4. 4 ketherius 2 August 2008 la 7:59 pm

    E vorba de publicitate, in final. Ei platesc 10 000E ca sa apara la tv cateva secunde/minute. E ca si cum ar cumpara un clip publicitar, fara costuri de productie. Curat chilipir 😀


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s





%d blogeri au apreciat asta: