În sfîrşit!

Catraliarde de mulţumiri Simonei şi lui Sabin!

16 Responses to “În sfîrşit!”


  1. 1 Monoranu 11 August 2008 la 4:30 pm

    Ba esti nebun???? Ciocolata KISS???? Doamne ce au mai trecut anii. Banuiesc ca nu e de la noi. :))))

  2. 2 alex popovici 12 August 2008 la 9:08 am

    Mie-mi spui? Pai nu e de la noi, e adusa din Grecia. 😀

  3. 3 Silvia 12 August 2008 la 3:30 pm

    OUMAIGAD!!!!!! Ii adevarata? Deja salivez :))!

  4. 4 smac 12 August 2008 la 6:22 pm

    E altfel asta. E cu doua culore/arome inauntru 😀

  5. 5 alex popovici 13 August 2008 la 8:04 am

    @Silvia: cumperi una? 50RON bucata! 😛
    @Smac: dap, stiu, are si lapte! dar tot mai e ceva din gustul ăla.

  6. 6 Sim Filip 13 August 2008 la 9:48 pm

    :))) Oh boy, sa inteleg ca inlocuitorii n-au avut nici un efect…

  7. 7 alex popovici 14 August 2008 la 4:32 pm

    nieet! cu toate ca nu mai sint fix ca cele pe care le stiam eu, sint muuult mai bune decit toti inlocuitorii! Want sum? Cum i-am zis si Silviei: 50 Ron bucata! 😛

  8. 8 lillav 20 August 2008 la 4:06 pm

    gisis cris! vreau si eu una…mai era si cea cu umplutura verde. 😀 nu se pot face comenzi pe net? la 50 de RON buc. inca nu ma bag..:D 😦

  9. 9 alex popovici 20 August 2008 la 4:09 pm

    dap, mai erau si cu banane! dar n-au gasit omuletii care mi-au adus mie. Anyway, era gluma faza cu 50 de roni bucata! 😀 Le-am terminat din prima saptamina! Offf, de-acu pina la anu cind o mai pleca cineva cunoscut in Grecia…
    Am cautat si eu pe net, dar n-am gasit! 😦

  10. 10 lillav 20 August 2008 la 7:55 pm

    gluma, gluma dar tot din prima saptamina? no way! 😦 so, esti addicted :P:D ce vremuri…mai tii minte inghetata la pachet? era ca untul sau margarina unirea impachetata. cum se numea? era super buna, stateam la rand la cofetarie cite o jumatate de ora…si chiar era facuta cu lapte! mama, mama, ce n-as da pentru una. 😦

  11. 11 alex popovici 20 August 2008 la 8:22 pm

    Polar ii zicea la inghetata aia! 😀 tin minte ca ma minjeam tot vara cind infulecam alea. si se rupea si hirtia si curgea peste tot, but sooo delicious! 😛

  12. 12 lillav 20 August 2008 la 11:08 pm

    ya…gooood times…daca as avea maine o guma turbo, o inghetata polar, niste biscuiti mirela si un brifcor i’ll be so happy. :):D

  13. 13 Andrei 4 Septembrie 2008 la 6:14 pm

    Adauga inca cateva milioane de multumiri din partea mea. Caut o poza de genul de ceva timp. Multumesc.

  14. 14 alex popovici 16 Septembrie 2008 la 12:13 pm

    @lillav: hm, guma turbo nu stiu daca am, dar niste surprize sigur mai gasesc, iar brifcor vezi ca a reaparut prin unele magazine! 🙂

    @Andrei: ma bucur ca ti-a fost de folos! 😀 ai pe cineva care pleaca incolo si vrei sa-i arati ce sa ia? 😛

  15. 15 Deea 13 Septembrie 2009 la 10:29 pm

    Dau eu 50 ron pt un kiss d-ala…orice: capsuni sau banane….serios acum

  16. 16 alex popovici 14 Septembrie 2009 la 8:54 am

    Le-am terminat de mult, din pacate! 🙂


Lasă un răspuns

