Copie sau doar coincidenţă?

Mi se pare mie sau cineva a vrut să facă o copie mai slabă şi mai nereuşită după Blackberry Pearl? Nu, nu e chinezărie!

1 Response to “Copie sau doar coincidenţă?”


  1. 1 ketherius 15 August 2008 la 6:26 pm

    Nu, nu e o copie dupa Blackberry. Sagem facea telefoane in stilul asta cu mult inainte de Blackberry Pearl. Am avut Sagem si am fost surprins de claritatea meniurilor si fiabilitatea telefoanelor. Mi-as fi comandat din Franta, dar in Canada nu se vand si am probleme cu prizele (voltajul, frecventa si forma bornelor).


Lasă un răspuns

