Două sfaturi pentru pitzi de pădure

Dragă pitzipoancă care (nu-mi cer scuze pentru cacofonie!) mai faci ieşiri la pădure prin locuri frecvent vizitate de turişti:

– nu ştiu dacă e foarte recomandat să ieşi la plimbare prin pădure cu pantofi cui; sau te-ai oprit numai la terasele ostenite de la margine să bagi un mic şi-o bere, ca o doamnă ce eşti?
– după ce mergi în spatele copacilor să faci pipilică sau treabă mare, ai grijă să îţi tragi fermoarul la pantaloni, că nu e frumos să umbli aşa prin lume!

5 Responses to “Două sfaturi pentru pitzi de pădure”


  1. 1 wilson 18 August 2008 la 9:13 am

    vad ca ti-o folosit la ceva plimbarea cu telegondola

  2. 2 Sim Filip 18 August 2008 la 12:38 pm

    Intentionat, iti zic sigur, asa se agata acum. In ce telegondola, sa stim sa omitem 😀

  3. 3 Silvia 19 August 2008 la 8:07 am

    Dar vai, prietenul ei cocalar (sau prietena ei pitzi) n-or fi vazut-o cu fermoarul descheiat? Rautaciosii, mai rau ii trebuie :))!

  4. 4 ines 19 August 2008 la 9:38 am

    Vai di mini! N-ai murit acolo, in telegondola? Ca eu am crezut ca nu mai ajung niciodata in viata mea pe sol… Si vantul ala @-)

  5. 5 alex popovici 19 August 2008 la 2:25 pm

    @Wilson: pai ce altceva era sa pun eu luni dimineata pe blog? 😛 Poze din padure? 😀 Nu, n-am prins nici o pitzi in actiune!

    @Simona: =)) nu stiu daca e vorba numai de o telegondola anume; e destul sa te feresti de fimei cu capu mare si blonzit (ca al specimenului din poza) care vine la plimbare in padure cu pantofi cui si pantaloni albi la dunga!!

    @Silvia: Ba da, a observat prietenu ei de 45-50 de ani care era si cu 2 pustani (nu m-am prins daca erau copiii lor, ai lui sau ai ei) cind i-a zis: noroc ca m-am uitat! si nu asta era scopul! :-> kinke, nu?

    @Ines: adevarul e ca-i tare senzatia cind in toata linistea aia incepe sa vîjîie vintul prin cabina! 😀 Ma uitam numai in jos, in ideea ca daca se rupe ceva sa nu cad prea de sus! 😛


Lasă un răspuns

