Bad naming / good naming

De prin vacanţa din vara asta. Începem cu alea bad (dar numai pentru turistul român):

Fou Thai

Fou Thai - restaurant chinezesc

Le Buci - cafenea

Le Buci - cafenea

Bloody Mary - nu, nu e bar, ci anticariat

Bloody Mary - nu, nu e bar, ci anticariat

Şi acum cel good, bine, nu e vorba de naming ci mai mult de logo:

Quartier de lHorologe

Quartier de l'Horologe

8 Responses to “Bad naming / good naming”


  1. 1 Silvia 21 August 2008 la 10:02 am

    La Buci e cel mai tare.
    – Un’ te duci?
    – Pin’ La Buci…
    :))

  2. 2 Silvia 21 August 2008 la 10:03 am

    Pfuai, era Le Buci. Tot aia :D!

  3. 3 alex popovici 21 August 2008 la 10:06 am

    tot aia. La o adica poti sa zici si de-alea naspa cu „hai sa-ti „ofer” la Le Buci o bere”! iaix! ce magaroi!

  4. 4 Sim Filip 21 August 2008 la 11:03 am

    Mai, da’ daca le pronuntam altfel? Neaa, impactul vizual e prea mare.
    PS: Toate din Paris?

  5. 5 ines 21 August 2008 la 11:04 am

    Haide, mai! Cum sa zici „Fou Thai”? :))

  6. 6 alex popovici 21 August 2008 la 11:21 am

    @Sim: dap, si mai am citeva pregatite pt maine si poimaine poate! 😛 ca e lene, si inspiratie ioc! 😀

    @ines: uite, cum zicea si Sim, incearca sa-l pronunti mai frantuzit, vezi ce iese! 😛

  7. 7 ines 21 August 2008 la 1:24 pm

    Ce iese? Fou se pronunta „fu”. Si incep sa fiu din ce in ce mai convinsa ca „thai” se pronunta „tai”. Nu cred ca se pronunta „te”. Si, chiar daca s-ar pronunta „te”, nu ti s-ar mai parea prostie? 🙂

  8. 8 alex popovici 21 August 2008 la 1:40 pm

    Deci cu orice accent l-ai citi, in romana tot o …., ăăă, tot aia e! 😀


Lasă un răspuns

