Domnule Gheorghe,

Vă mulţumesc din suflet pntru grija avută faţă de oraşul pe care îl conduceţi atît de bine de atît de mult timp! Mă bucur nespus de mult că aţi cîştigat încă un mandat, încă patru ani în care vă veţi arăta din nou sentimentele dragi pe care le nutriţi faţă de contribuabilii care vă plătesc vacanţele, casa şi maşinile. Bine, nu noi, ci „băieţii” cu care vă faceţi treburile.

Vă mulţumesc pentru numărul mare case date tinerilor prin programul ANL. Slavă Domnului că tot mai mulţi dintre acei tineri mai au puţin şi depăşesc vîrsta maximă, aşa poate vor ajunge case pentru toţi.

Vă mulţumesc pentru cîinii vagabonzi care continuă să muşte oamenii pe străzi dar care continuă să-şi care zilele chinuite pe străzi, fiindcă nu sînt adăposturi decente pentru ei.

Vă mulţumesc pentru transportul public impecabil, curat, frumos mirositor, punctual şi civilizat.

Vă mulţumesc pentru implicarea în fotbalul ieşean. (Ştiu că-mi voi lua înjurături, dar: ) Bine că băgaţi bani în fotbal, poate dă Domnul şi va ajunge echipa cu cea mai mare susţinere financiară din Divizia B! E mult mai importantă echipa de fotbal decît oamenii fără casă, decît cei care nu-şi pot plăti datoriile la întreţinere, decît drumurile mirifice ale oraşului. Şi fiindcă am ajuns aici,

vă mulţumesc pentru minunatele drumuri din Iaşi, pentru gropile care dăinuie de ani de zile, pentru hîrtoapele, şanţurile şi asfaltările făcute fix cu picioarele, drumuri care aduc zeci de milioane service-urilor şi magazinelor de piese auto!

Sper ca pe durata mandatului domniei voastre să drămăluiţi bine banii ăia cinstiţi din toate afacerile imobiliare ale Iaşului, ca să aveţi destui pentru frigidere cît mai mari! Vă vor trebui!

[Frustrări de luni!]

4 Responses to “Domnule Gheorghe,”


  1. 1 Silvia 25 August 2008 la 9:26 pm

    Da, ma gindeam io ca tre’ sa iasa la suprafata si frustratul din tine :).

  2. 2 alex popovici 25 August 2008 la 9:57 pm

    :))) well he did. era si timpul! 😛

  3. 3 Monoranu 26 August 2008 la 8:35 am

    Hai ma ca nu-i chiar asa de rau. E foooooooaaaaaaaarte rau! Uite, eu stau de o luna in Bacau si mi-am spalat o sg data masina. Cum arata? Impecabil! In Iasi as fi spalat-o de 4 ori pana acum si ar fi fost varza de a doua zi. 🙂 Asa ca multumeste-i lui Nechita si din partea mea.

  4. 4 alex popovici 26 August 2008 la 8:38 am

    Ca sa nu mai zic de drumurile din Bacau! :(( care-s minunateee!
    Ii multumeeesc eu, in fiecare dimineata in drum spre serviciu, ii multumesc lui si familiei lui! >:)


Lasă un răspuns

