Fun pics

Fiindcă nu mi-au trcut încă frustrările de mai devreme, am mai căutat prin arhiva de poze şi-am mai găsit cîteva de mi s-au părut amuzante tot din concediul de anul ăsta.

Chaplin, vandalul!

Chaplin, vandalul!

)

Măcar îşi recunosc valoarea 🙂

Monociclu

Monociclu

No pedophiles allowed!

No pedophiles allowed!

No fast-food for you!

No fast-food for you!

2 Responses to “Fun pics”


  1. 1 Silvia 25 August 2008 la 9:29 pm

    Da’ ce concediu lung ai avut :(.

  2. 2 alex popovici 25 August 2008 la 9:56 pm

    n-o fost decit o saptamina! dar in care am mers pe jos de la 9 dimineata pin la 10 seara si in care am adunat vo 3700 de poze. 😀
    Dar de luni am 2 saptamani! 😉


Lasă un răspuns

