Lectură de vară

Anii au trecut, s-a terminat şi facultatea, a început munca şi uite-aşa n-am mai apucas să citesc o carte cap-coadă deee…. prea mult timp!

Şi dacă vara e aproape pe ducă, dar concediul e la 4 zile distanţă, am zis că e un moment bun pentru a încerca o carte. Vedem peste cîteva zile/săptămîni dacă voi fi învăţat ceva sau doar am reuşit să bifez şi a 4-a sau a 5-a carte citită după „Ridichea uriaşă” şi încă vo doo pe care nu mi le mai amintesc! 😛

5 Responses to “Lectură de vară”


  1. 1 Silvia 26 August 2008 la 7:19 pm

    Ridichea uriasa :))? Iti recomand „Ghidul nesimtitului” si „Memoriile Vacutei Mu” :P.

    P.S: Ti-as fi recomandat ceva din medicina nucleara da-mi scapa toti autorii :D.

  2. 2 Sim Filip 26 August 2008 la 9:18 pm

    Mno, vezi daca nu-mi citesti blogul si nu te iei dupa cartile citit de mine? :-j La fel ca Silvia iti recomand cam tot ce a scris Paraschivescu, mai poti relua niste manuale de jurnalism, un D. Popa, ceva, depinde cat de lung e concediul. 😀
    PS: Cite cuvinte si cite poze sint in cartea aia si de unde ai luat-o? Ma intereseaza. 😀

  3. 3 alex popovici 27 August 2008 la 8:45 am

    @Silvia: hai, mai, si chiar aveam de gind sa ma specializez in domeniul ala! Dar cind iti amintesti autorii, sa imi zici, da? will you, will you? 😀

    @Sim: 1. Dom’ne, io cetesc blogu lu ‘mneata! Il am in feed reader! 🙂 Da daca io nu stie care este literele, cum sa citeste eu? :-/ si 2. Buaaaa! Deci tu chiar iti doresti a ma nerva pe mine la nerv! Eu am de gind a ma relaxa in concediu, nu a injura si blestema toti ilustrii si imparatii poeziei laureati la nobel! si 3. e imprumutata de la locul de munca! 😀 dar o sa apara si la noi, si raportul poze/text e f bun si e chiar buna cartea, bre!

    @Both of you: Deci nus cum scrie paraschivescu, presupun ca e bun, na, da’ mutra lui ma scoate din sarite! ghini, deci promit ca o sa incerc sa le citesc p-astea doo in concediu! 🙂

  4. 4 Sim Filip 27 August 2008 la 10:31 pm

    Pentru orice ofensa adusa concediului tau transmite-i ca-mi cer scuze 😀 Si: raportul text-poze/pret o sa fie la fel de bun? 😀
    PS: Paraschivescu e cam scary, ai dreptate.

  5. 5 alex popovici 28 August 2008 la 8:03 am

    Concediul meu a si uitat deja, ca e deja la mare, si cica ma asteapta. Deci cred ca nu-l doare acu nici in doza de bere de imparatul poeziei. So, it’s good! Si: din cite vad eu, o sa fi e f bun si raportul text-poze/pret. 😀


Lasă un răspuns

