Piesa de mijloc de săptămînă

Nu ştiu la alţii cum e, dar la mine, de regulă, miercurea e cea mai agitată zi din săptămînă. Şi cum azi chiar nu am timp de scris (by the way, cred că n-am mai scris efectiv de mult prea mult timp… 😦 ), am să dau cu piesa de pămînt, una clasică, de cînd eram eu în liceu. Deci băgăm cu psychedellic trance-u’:

Infected Mushroom – Mush Mushi

2 Responses to “Piesa de mijloc de săptămînă”


  1. 2 alex popovici 17 Septembrie 2008 la 8:57 pm

    pai sa-mi trimiti! ca eu astept! 🙂


Lasă un răspuns

