Palivarfoamearoguvafrumos

Dacă nu e Vraja Mării, Spuma Mării, La Faleză, Nisipul Fierbinte sau Slipii nisipoşi, atunci neapărat trebuie să fie ceva cu un marinel. C-aşa-i edvărtaizingu la mare. Nu, nu cu întîiul marinel al ţării, ci, de preferat cu Popeye. Că pe el îl ştie tot prostu’. Tot prostu’ care se duce să mănînce la o terasă ce are ca slogan asemănător cu Magic Pizza din Iaşi: „Pălivar foamea”! Iote la ce duce consumul în exces de spanac!

Ete asta păţeşti dacă îţi faci reclamă folosind imaginea unui personaj ce suferă de mai multe afecţiuni, se transmit şi te tîmpeşte şi pe tine:

4 Responses to “Palivarfoamearoguvafrumos”


  1. 1 ines 19 Septembrie 2008 la 11:11 am

    Greseli gramaticale… preferatele mele 🙂

  2. 2 Sim Filip 19 Septembrie 2008 la 6:00 pm

    Mmm, pizza cu spanac, iamiam. Era specialitatea casei?

  3. 3 andi 7 Octombrie 2008 la 6:45 pm

    :)) lasand la o parte ce fac ei acolo cu reclama(probabil ca multi nici nu au bagat de seama) mi-am dat seama ca trebuie sa imi fac timp din nou pt Family guy! prea tare!

  4. 4 alex popovici 9 Octombrie 2008 la 9:31 am

    foarte tare family guy! pacat ca nu merge la noi hulu.com


Lasă un răspuns

