New Year Resolution

Fiindca de sarbatori s-ar putea sa stau mai mult pe linga casa si sa nu conduc foarte mult (a se citi „am timp sa beau ca sa recuperez toate aniversarile la care am consumat doar pepsi”) imi postez de pe-acum cite-un punct, doua din ceea ce oamenii de mai la vest de noi numesc New Year Resolution (parca asa era, nu?). Asa ca:

  • resuscitarea si mutarea blogului la o adresa noua;
  • revitalizarea si cresterea Fat Frumos style a proiectului inceput in septembrie;
  • inceperea altui proiect on-line care imi zace-n tartacuta de ceva vreme si care va fi fain si eficient! Hopefully! 😀 ;
  • achizitionarea din fonduri proprii a itemilor nebifati din wish-list-ul de Craciun nepublicat;
  • punerea la punct a bibiului drag asa cum vreau eu!;
  • have more fun, talk more, play more, love more, hate less, drive more, visit more.
0 Responses to “New Year Resolution”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

